65.000 Ft felett 1 %, 85.000 Ft felett 2 % kedvezményt, 200.000 Ft felett pedig ingyenes kiszállítást biztosítunk a termékek összértéke esetén.

BÚTOR BLOG

ÉRDEKESSÉGEK, AKTUALITÁSOK ÉS INSPIRÁCIÓK

Posted in
Posted in

A március 15-i dátum sokak fejében a nemzeti hőseinkre való emlékezést jelentheti, azonban 2020-ban ez megváltozott. Hétfőn már úgy kezdtük (és sok cég sajnos nem is tudta megkezdeni) működésünket, hogy egyre kevésbé örömteli hírekkel szembesültünk. Éppen ezért a partnereinkkel és futárszolgálatokkal egyeztettünk, hogy ki, mit és hogyan tud megtenni annak érdekében, hogy a Te biztonságodat és egészségedet még inkább előtérbe helyezhessük és a szokottnál is nagyobb felelősséggel dolgozzunk a mindennapokban. Közelítsük kicsit meg a helyzetet és nézzük, mit tudunk webshopként mi tenni futárszolgálati, ügyfélszolgálati, csomagösszeállítási, gyártási és vásárlói oldalról.

FUTÁRSZOLGÁLATI OLDALRÓL

  • A velünk együttműködő futárok, futárszolgálatok jelen helyzetben biztosítottak arról minket, hogy minden tőlük és cégüktől telhetőt megtesznek a védelem és a biztonság “érdekében”.
  • A futárszolgálatok a futárok, sofőrök részére a szükséges felszereléseket (pl. kesztyűt/ fertőtlenítőt/ maszkot) biztosítják.
  • Szeretnék a zavartalan működést biztosítani, ezért fokozottan figyelnek a kiszállításnál a futárok is.
  • Azonban a futárok kizárólag az első ajtóig szállítják a csomagot most, be a lakásba, házba nem viszik be, külön kérés esetén sem.

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI OLDALRÓL

  • A telefonos (+36 20 370 88 89) és e-mailes elérhetőségeink (info@janewebshop.hu) a korábban is megszokottak szerint zajlik.
  • Amennyiben valami oknál fogva nem sikerül elérni bennünket telefonon, úgy hívószám kijelzés esetén visszahívunk.
  • Minden beérkezett e-mailre max. 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni.
  • Mivel webshopként működünk így a személyes kontaktus, most a kivételes esetekben is kerüljük, illetve a lehetőségekhez mérten ügyfélszolgálatunk “home office”-ban tevékenykedik tovább.
  • A korábbi és meglévő rendeléseiteket is koordináljuk természetesen.
  • A gyártókkal és a futárszolgálatokkal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot telefonon, így igyekszünk minél naprakészebb információval szolgálni nektek a kiszállítással, gyártással kapcsolatban is.
  • A mostani helyzetre való tekintettel is bizonyos dokumentumokat e-mailben fogunk küldeni a részetekre.

CSOMAGÖSSZEÁLLÍTÁSI- ÉS ÁTADÁSI OLDALRÓL

  • A megrendelt és legyártott termékek összecsomagolása jelen esetben nyitottabb, szellőztetett környezetben zajlik.
  • A termékeket kézfertőtlenítés után csomagoljuk be.
  • A csomag/csomagok a futárnak történő átadásakor 1 méter távolságot hagyunk mindannyiunk biztonsága érdekében is.
  • Külön, kiemelten figyelünk a kézfogás és kézzel való érintkezés elhagyására, mellőzésére a futárral is.

GYÁRTÓI OLDALRÓL

  • A velünk együttműködő gyártók is külön figyelmet szentelnek a biztonságnak.
  • A gyártók a dolgozóik egészségének megőrzésére is ügyelnek.
  • A kézfertőtlenítés, kézmosást is bevezették, mint alkalmazandó módszer érkezéskor, bizonyos műveleteket követően is pluszban.
  • A beszállítóik, partnereik között szintén 1 méter távolságot tartanak és mellőzik a kézfogást is.

VÁSÁRLÓI OLDALRÓL – vagyis mi tehetsz jelen helyzetben Te az egészségedért?

  • A megrendelésnél közvetlenül velünk nem kerülsz kapcsolatba, főleg mivel online webshopként üzemel ügyfélszolgálatunk is.
  • Személyes átvételre (lévén webshopként működünk), de még a műanyag termékek esetében sincsen most lehetőség.
  • Kiszállításkor javasoljuk, hogy ha bármilyen tünetet észlelsz magadon a vírusra vonatkozólag (a hivatalos oldal itt tekinthető meg: https://koronavirus.gov.hu/ ) vagy esetlegesen házi karaténban vagy, azt mindenképpen jelezd a futárszolgálat felé kiszállítás előtt, és így inkább kérd a kiszállítást kevésbé érintett személy címére.
  • A legideálisabb, ha kesztyűben veszed át a futártól a terméket/csomagot. (De ez azonban minden kiszállításra érvényes, nem csak a bútorcsomagokra.)
  • Lehetőség szerint utánvétes, azaz készpénzes fizetést mellőzd. Utólag is kérhetsz nálunk banki előreutalást, amennyiben módod és lehetőséged adódik erre.
  • Ha mindenképpen készpénzt preferálod, akkor arra kérünk, a pontos összeget készítsd elő a futárnak, hogy a visszajáróval való “érintkezést” is elkerülhesd.
  • Amennyiben az érintkezés mégis valamilyen oknál fogva elkerülhetetlen, akkor utána fertőtlenítsd a kezeidet és mosd meg alaposan forró vízzel.
  • Illetve fontos tényező, hogy a futárok nem viszik be a csomagodat a lakásba, szobába, hogy a helyére tegyék, ezt kérjük, vedd most figyelembe!
  • A saját és mások érdekében is inkább szabad légtérben vedd át a csomagodat, ha van rá mód, hiszen ezzel is óvod a környezeted és magadat.

Köszönjük, hogy végigolvastad és bízol bennünk! A kialakult helyzetben segítsük és óvjuk egymást, hogy minél előbb és minél gördülékenyebben tehessük túl magunkat ezeken a napokon. Sok kitartást kívánunk mindannyiunknak!

Üdvözlettel:

a JANE webshop csapata

Belépés
Fiók létrehozása

A jelen pipával elfogadom, hogy az adatkezelő a megadott személyes adataimat a GDPR, illetve a saját, jelenleg érvényes adatkezelési tájékoztatónak megfelelően kezelheti. A tájékoztatót elolvastam és az abban foglaltakat elfogadom. Adatkezelési tájékoztató.

Jelszó visszaállítása

Elfelejtett jelszó? A felhasználói név, vagy email cím megadását követően küldünk egy hivatkozást, amelynek segítségével új jelszót lehet létrehozni email-en keresztül.

FEL
KOSÁR 0