ELÁLLÁSI JOG

Kik élhetnek az elállási joggal?

A JANE webshopon vásárló természetes személyek, vevők, akik nem cégként, azaz jogi személyként vásároltak.

Mennyi idő van az elállásra?

A termék megérkezését, azaz átvételét követően élhet a természetes személy, vásárló az elállási jogával, melyet 14 naptári napon belül szükséges jeleznie a webáruház részére.

Szükséges az indoklás?

Indoklás nélkül is elállhat a vásárló a termék érkezését követően vagy előtte is akár a vásárlástól.

A csere, garanciális javítás megegyezik az elállással?

A csere és a garanciális javítás mást jelent, mint az elállás. A termék garanciális javítása alatt a tartozékok vagy egy-egy adott elem korrigálását, javítását értjük, bizonyos esetekben akár a termék komplett cseréje is lehet. Az elállás pedig közvetlenül a vásárlástól való elállást jelenti.

Hogyan jelezheti felénk elállási szándékát?

E-mailben az info@janewebshop.hu címre küldve vagy papír alapon postai úton, az innen letölthető dokumentum kitöltésével és postázásával.

A termék érkezése előtt is elállhatok a vásárlástól?

Igen, ebben az esetben az előre kifizetett végösszeget visszautaljuk az Ön részére. Ilyen esetben legkésőbb a termék felvételéig mindenképpen érdemes a részünkre azt jelezni e-mailben vagy telefonon akár.

Mi történik, ha hiányosan küldöm vissza a terméket?

Amennyiben hiányosan, tartozékok nélkül érkezik vissza hozzánk a termék vagy sérült állapotban (amelyet előre nem jelzett Ön felénk, még a visszaküldés felvétele előtt), úgy a termék tartozékok és/vagy a sérülés mértékével csökkentett összeget tudjuk visszaküldeni Önnek egy megadott névre és bankszámlaszámra a termék visszaérkezését követően.

Hogyan tudja visszaküldeni?

14 napon belül

Jelezheti 14 naptári napon belül az elállási szándékát természetes személyként.

csomagolás

A terméket fontos visszacsomagolnia sértetlen állapotban, majd visszaküldeni a részünkre a feladó címére. A visszaküldésben azonban kérés esetén tudunk segíteni.

Szállítási költség

Azonban elállás esetén a visszaküldést, azaz a visszaküldésből eredő szállítási költséget a természetes személy, azaz a vásárló viseli.

BANKI UTALÁS

A termék visszaérkezése után, megtekintjük annak állapotát, majd egy megadott bankszámlaszámra és névre utaljuk vissza a szállítási költséggel csökkentett összeget függetlenül attól, hogy milyen fizetési módon lett kiegyenlítve korábban a termék.

FEL

KOSÁR 0

Bejelentkezés

Fiók létrehozása

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.