65.000 Ft felett 1 %, 85.000 Ft felett 2 % kedvezményt, 200.000 Ft felett pedig ingyenes kiszállítást biztosítunk a termékek összértéke esetén.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK

Hogyan tudok fizetni?

A JANE webshopon keresztül Ön 4 féle módon fizethet bútorvásárlás során:

  • bankon keresztül utalással bankszámlánkra,
  • bankkártyával vagy Barion tárcáján keresztül,
  • PayPal rendszerét használva,
  • utánvéttel a termék átvételekor készpénzben. (+590 Ft utánvét kezelési költség)

Nagyobb mennyiséget is rendelhetek?

Természetesen, illetve ha viszonteladói lehetőség érdekelné (akár a bútor, akár a műanyag esetében), akkor kérjük, írjon nekünk az info@janewebshop.hu címünkre és felvesszük Önnel mihamarabb a kapcsolatot!

Önök gyártják a termékeket?

Nem mi gyártjuk a termékeket, mi hazai, magyar gyártók által készített termékeket forgalmazunk és közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal.

Meddig él a jótállás?

A termékekre, azok rendeltetésszerű használatával együtt vállalunk jótállást 1-3 év között a jogszabályok szerint, azonban az erre vonatkozó részletes és pontosabb információkat ide kattintva találja.

Lehetőségem van valóban 14 napig elállni a vásárlástól?

Igen, lehetősége van 14 naptári napig elállni a rendelésétől online rendelés esetén természetesen személyként, erre vonatkozóan bővebb információt ide kattintva talál.

Tartozik szerelési útmutató is a termékekhez?

Igen, a lapraszerelt bútorok esetében küldünk szerelési útmutatót. Illetve amikor felveszi a futár a csomagot tőlünk, akkor küldünk egy megerősítő e-mailt erről és az e-mailben fogja megtalálni a szerelési útmutató linkjét, amelyre kattintva tudja letölteni a termék megnevezése alapján az egyedi szerelési útmutatót.

Vállalják egyedi bútor/bútorok gyártatását?

Amennyiben az egyedi gyártás alatt plusz polcot, plusz vállfatartót vagy fiók és/vagy ajtó színkombinációját érti, abban az esetben igen. A plusz polc, plusz akasztó, vállfarúd plusz díjért kérhető, ebben az esetben megjegyzésben jelezze felénk kérését vagy írjon nekünk e-mailt az info@janewebshop.hu e-mail címre. Egyéb esetben a standard, az oldalon található bútorokat gyártatjuk, méretváltoztatásra, egyéb egyedi gyártásra nincs lehetőség.

Mikor érkezik meg a rendelésem?

A bútor és a műanyag termékek szállításáról, várható kézbesítéséről mindenképpen e-mailben vagy telefonon értesítjük. Átlagosan 2-21 munkanap alatt várható a kiszállítás, azonban ez a gyártás idejétől, a műanyagok esetében az adott gyártói készlettől és a futárszolgálati kiszállítástól is függ. A kiszállítás ugyanakkor általánosságban munkanapokon 8-16 óra között történik, ettől a GLS futárszolgálati kiszállítások térhetnek esetenként el.

Mennyi a szállítási költség a termékekre?

A webáruház termékeihez egyenként vannak hozzárendelve a termék méretei, súlya alapján a szállítási költségek, több terméke kosárba helyezése esetén a szállítási díjak is frissülnek a pénztár oldalon, a megrendelés leadása előtt.

Van lehetőség a terméket személyesen átvenni vagy megnézni?

Mivel a JANE webshop webáruházként funkcionál, ezért személyes átvételre és a termékek személyes megtekintésére nincs lehetőség, csak a műanyag termékek esetében, melyet telefonon vagy e-mailben tudunk egyeztetni.

A csomag tartalmazza a falra szerelési kiegészítőket?

Alap esetben nem tartalmazza a falra szereléshez szükséges csavarokat, pántokat, sarokvasakat, hiszen többféle faltípus létezhet és a felszerelés módja, helye is eltérhet.

Mit csináljak, ha a terméken hibát észleltem?

Írjon nekünk levelet az info@janewebshop.hu e-mail címünkre és segítünk Önnek a hibát javítani vagy korrigálni! Kérjük, mellékeljen képet, képeket is amelyen a termék teljes egészében és a sérülés részlete is látszik!

Mit csináljak, ha hiányzik a termék tartozéka?

Írjon nekünk levelet az info@janewebshop.hu e-mail címünkre és pótlólagosan kiküldjük Önnek!

Mit csináljak, ha cseréltetni szeretnék?

Írjon nekünk levelet az info@janewebshop.hu e-mail címünkre és jelezze felénk, hogy mit szeretne elsődleges cserélni/cseréltetni. A műanyag termékek esetén a cserét csak bontatlan csomagolással tudjuk megtenni, egyéb bontott, használt műanyag dobozok, termékek esetén nem tudjuk a cserét vállalni. A bútorok esetében, ha pl. a választott színnel, vagy egyébbel kapcsolatos a csere, mert valamiért Önnek nem megfelelő a szín vagy egyéb, azaz mégsem a választottat szeretné meghagyni, abban az esetben a visszaszállítás költségét a vevő állja. Ilyen esetben egyeztetünk Önnel a részletekről, mikor, hogyan veszi fel Öntől a futár és hogyan érkezik az új cserélt termék. 

Belépés
Fiók létrehozása

A jelen pipával elfogadom, hogy az adatkezelő a megadott személyes adataimat a GDPR, illetve a saját, jelenleg érvényes adatkezelési tájékoztatónak megfelelően kezelheti. A tájékoztatót elolvastam és az abban foglaltakat elfogadom. Adatkezelési tájékoztató.

Jelszó visszaállítása

Elfelejtett jelszó? A felhasználói név, vagy email cím megadását követően küldünk egy hivatkozást, amelynek segítségével új jelszót lehet létrehozni email-en keresztül.

FEL
KOSÁR 0