GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
GYIK
Hogyan tudok fizetni?
A JANE webshopon keresztül Ön 4 féle módon fizethet bútorvásárlás során:
- bankon keresztül utalással bankszámlánkra,
- bankkártyával vagy Barion tárcáján keresztül,
- PayPal rendszerét használva,
- utánvéttel a termék átvételekor készpénzben. (+390 Ft utánvét kezelési költség)
Nagyobb mennyiséget is rendelhetek?
Természetesen, illetve ha viszonteladói lehetőség érdekelné (akár a bútor, akár a műanyag esetében), akkor kérjük, írjon nekünk az ugyfelszolgalat@janewebshop.hu címünkre és felvesszük Önnel mihamarabb a kapcsolatot!
Önök gyártják a termékeket?
Nem mi gyártjuk a termékeket, mi hazai, magyar gyártók által készített termékeket forgalmazunk és közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal.
Meddig él a jótállás?
A termékekre, azok rendeltetésszerű használatával együtt 1 évig vállalunk jótállást.
Lehetőségem van valóban 14 napig elállni a vásárlástól?
Igen, lehetősége van 14 naptári napig elállni a rendelésétől online rendelés esetén természetesen személyként, erre vonatkozóan bővebb információt ide kattintva talál.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A bútor és a műanyag termékek szállításáról, várható kézbesítéséről mindenképpen e-mailben vagy telefonon értesítjük. Átlagosan 2-21 munkanap alatt várható a kiszállítás, azonban ez a gyártás idejétől, a műanyagok esetében az adott gyártói készlettől és a futárszolgálati kiszállítástól is függ. A kiszállítás ugyanakkor általánosságban munkanapokon 8-16 óra között történik, ettől a GLS futárszolgálati kiszállítások térhetnek esetenként el.
Mennyi a szállítási költség a termékekre?
A webáruház bútoraihoz egyenként hozzá van rendelve a termék méretei alapján a szállítási költség, így azok a termék árához hozzáadódnak rendelésnél.
A műanyag termékek szállítási költsége megegyezés, előzetes megbeszélés alapján történik.
Van lehetőség a terméket személyesen átvenni vagy megnézni?
Mivel a JANE webshop webáruházként funkcionál, ezért személyes átvételre és a termékek személyes megtekintésére nincs lehetőség.
A csomag tartalmazza a falra szerelési kiegészítőket?
Alap esetben nem tartalmazza a falra szereléshez szükséges csavarokat, pántokat, sarokvasakat, hiszen többféle faltípus létezhet és a felszerelés módja, helye is eltérhet.
Mit csináljak, ha a terméken hibát észleltem?
Írjon nekünk levelet az ugyfelszolgalat@janewebshop.hu e-mail címünkre és segítünk Önnek a hibát javítani vagy korrigálni! Kérjük, mellékeljen képet, képeket is amelyen a termék teljes egészében és a sérülés részlete is látszik!
Mit csináljak, ha hiányzik a termék tartozéka?
Írjon nekünk levelet az ugyfelszolgalat@janewebshop.hu e-mail címünkre és pótlólagosan kiküldjük Önnek!