65.000 Ft felett 1 %, 85.000 Ft felett 2 % kedvezményt, 200.000 Ft felett pedig ingyenes kiszállítást biztosítunk a termékek összértéke esetén.

BÚTOR BLOG

ÉRDEKESSÉGEK, AKTUALITÁSOK ÉS INSPIRÁCIÓK

Posted in
Hibáztunk, sajnáljuk
Posted in

Történt egy szép, napsütéses pénteki napon, hogy egyik vásárlónk, – őt nem nevezzünk nevén, maradjon inkognitóban – felhívott a kiszállított termékünkkel kapcsolatban.

A történet, csak hogy az elejéről kezdjünk mindent, a következőképpen kezdődött.

Kedves vásárlónk felhívott, érdeklődött a termék iránt, segítettünk neki színt választani és elmondtuk, hogy mikorra készül el a bútora rendelés esetén. Lefixáltuk a szekrény paramétereit, gondolunk itt az ajtó nyitási irányára.

Egyéb plusz szösszenet

Na igen, ez csak egy kis kitekintés, de fontos, most már bizonyos szekrényeknél ajtónyitási irány választási lehetőség is van, hiszen a több megrendelés állandó kérdéseket vetett fel, nem csupán bennünk, de az érdeklődőinkben is. Hát igen, ebben is fejlesztettük a webshopunkat, pl. itt és itt is.

Visszatérve a bizonyos vásárlónkra, megrendelést követően a legyártás be lett programozva, hogy elkészülhessen a termék időben. A szín kiválasztva, az ajtónyitási irány is megfelelő és a bútorunk házhoz került. A futárszolgálatunk készségesen – ezt a vevőnk mondta utólag – segített a házhozszállításban. Kicsomagolták izgatottan a terméket, majd hopp, mérőszalag elő, mert a termék nem fért be a helyére. A vevő újból elővette a telefont, tárcsázta a számunkat és elmondta, hogy ez a szekrény bizony nem fér be a tervezett helyére. Eladóként persze a telefon túlvégén nagyon sajnáltuk a szituációt, alig jutottunk szóhoz, egyből a gyártó tárcsáz, égtek a vonalak és az arcunk is.

Mi is történhetett?

A vevőnek természetesen igaza volt, ugyanis a szekrénynél a pár centiméteres eltérés csupán az ajtó lapjának vastagságából adódótt, de emiatt sajnos még nem fért el a helyiségben. Ok, a vevővel egyeztettünk a visszaszállításról és a webshop költségviseléséről, hiszen ez igen, bizony a mi hibánk volt.

A vevőnk még minket nyugtatott a telefonban, hogy ő nagyon meg van elégedve a szolgáltatással, a továbbiakban is minket választ és nagyon sajnálja, hogy ezért kellett visszajeleznie.

A szekrény visszaküldésre kerül, hiszen mi hibáztunk és az építő javaslatot megfogadtuk, módosítottuk is a méreteket az érintett terméknél/termékeknél. Ezúton is köszönjük, hogy véleményével hozzájárult webshopunk fejlődéséhez és minőségi működéséhez.

Hálás köszönettel:
JANE webshop

Belépés
Fiók létrehozása

A jelen pipával elfogadom, hogy az adatkezelő a megadott személyes adataimat a GDPR, illetve a saját, jelenleg érvényes adatkezelési tájékoztatónak megfelelően kezelheti. A tájékoztatót elolvastam és az abban foglaltakat elfogadom. Adatkezelési tájékoztató.

Jelszó visszaállítása

Elfelejtett jelszó? A felhasználói név, vagy email cím megadását követően küldünk egy hivatkozást, amelynek segítségével új jelszót lehet létrehozni email-en keresztül.

FEL
KOSÁR 0