🎄 Boldog Karácsonyt Kívánunk és Sikerekben Gazdag Új Évet! Év végi leállás miatt a megrendelések kiszállítása 2025. január 6-i héten kezdődhet meg legkorábban készlet, gyártás függvényében.

BÚTOR BLOG

ÉRDEKESSÉGEK, AKTUALITÁSOK ÉS INSPIRÁCIÓK

Posted in
Posted in

A jelen kialakult helyzetben úgy gondoltuk, ismét elővesszük a „billentyűzetet” és tájékoztatást adunk az aktuális „híreinkről”.

A vírus jelenléte és hatásai talán mindenki számára ismertek lehetnek már hazánkban is, hiszen nehezen lehet elmenni a szinte percenként változó hírek, információk mellett. Éppen ezért szeretnénk még több információval szolgálni a működésünkkel és a gyártással is kapcsolatban. A korábbi cikkeinkben már kifejtettünk pár a témához kapcsolódó információt és igyekeztük összegyűjteni, hogy otthon, hogyan lehet a „megelőzésre” felkészülni, azaz hogyan lehet otthonunkat fertőtleníteni.

Amit azonban fontosnak tartunk megosztani, hogy az elmúlt hetekben is folyamatosan tartottuk és tartjuk a kapcsolatot a velünk együttműködő gyártókkal, hogy az ő szemszögüket, működésüket is láthassuk, illetve hogy relevánsabb információval szolgálhassunk Téged.

Amit a jelenlegi működésről és a rendeléseid kezeléséről érdemes most tudni:

  • A webáruházban megrendelt termékek gyártása folyamatos, ameddig ez természetesen lehetséges, a készítők is még dolgoznak.
  • Az együttműködő partnereink magyar gyártók, hazaiak, azaz a gyártás országon belül történik.
  • A rövidebb határidős termékeknél előfordul, hogy az alap, meglévő készletről küldjük, így korábban is odaérhet hozzád.
  • A rendelés elkészüléséről és a futárszolgálat általi felvételről e-mailben értesítünk mindenkit, ezért is fontos, hogy ellenőrizd az e-mail címedet megrendelés előtt. (A Spam mappát is érdemes megtekinteni, mert egyes levelezőrendszerek áthelyezik a küldött leveleket.)
  • A velünk együttműködő futárszolgálatokkal is folyamatosan, akár napi szinten egyeztetünk a kiszállításról, az átvételek lehetőségeiről, általános tapasztalataikról jelen helyzetben és a szolgáltatás folyamatosságának gördülékenységéről.
  • A csomagod útját is naponta követjük és egyeztetünk a futárszolgálattal esetenként az érkezésekről is.
  • Igyekszünk, ahogyan azt korábban is, rendelkezésre állni, max. 24-48 órán belül válaszolni a levelekre és telefonon is elérhetőek vagyunk a hétköznapokon (munkanapokon).
  • Kérhetsz tőlünk is természetesen visszahívást e-mailben, ha bármilyen kérdésed lenne a termékkel, szolgáltatással kapcsolatban.
  • (Közvetlen, személyes kontaktust mi is kerüljük, az ügyfélszolgálatunk is „home office”-ban működik ezen időszak alatt.)

A mostani bizonytalanság érzését szeretnénk elkerülni és aktuális, friss információval ellátni Téged azzal kapcsolatban, hogyan is működik a hazai gyártás területe, a webshop működése és hogyan zajlanak most a mindennapok. 

Köszönjük megtisztelő bizalmadat ezúton is!

Üdvözlettel:

a JANE webshop csapata

Belépés
Fiók létrehozása

A jelen pipával elfogadom, hogy az adatkezelő a megadott személyes adataimat a GDPR, illetve a saját, jelenleg érvényes adatkezelési tájékoztatónak megfelelően kezelheti. A tájékoztatót elolvastam és az abban foglaltakat elfogadom. Adatkezelési tájékoztató.

Jelszó visszaállítása

Elfelejtett jelszó? A felhasználói név, vagy email cím megadását követően küldünk egy hivatkozást, amelynek segítségével új jelszót lehet létrehozni email-en keresztül.

FEL
KOSÁR 0