ELÁLLÁSI JOG
Kik élhetnek az elállási joggal?
A JANE webshopon vásárló természetes személyek, vevők, akik nem cégként, azaz jogi személyként vásároltak.
Egyszer használatos műanyag termékek esetén, élhet elállási jogával, amennyiben a terméket bontatlan, eredeti állapotában küldi vissza részünkre! (Azaz megrongált, megbontott, használt műanyag termékek, csomagolás esetén nem élhet elállással.)
Amennyiben egyedi bútorgyártást vagy egyedi színkombinációs bútort rendel tőlünk, 50.000 Ft feletti megrendelés esetén 10% előleget kérünk elutalni a megrendelés véglegesítéséhez és sajnos ebben az esetben nem élhet elállási jogával, hiszen egyedi gyártást kér. Természetesen dönthet úgy, hogy a gyártást / megrendelést / kiszállítást / átvételt követően mégis eláll a vásárlástól, ebben az esetben az előlegösszeget nem tudjuk visszautalni, hiszen a gyártáselőkészítés már megtörténik ilyenkor.
Mennyi idő van az elállásra?
A termék megérkezését, azaz átvételét követően élhet a természetes személy, vásárló az elállási jogával, melyet 14 naptári napon belül szükséges jeleznie a webáruház részére.
Szükséges az indoklás?
Indoklás nélkül is elállhat a vásárló a termék érkezését követően vagy előtte is akár a vásárlástól.
A csere, jótállási javítás megegyezik az elállással?
A csere és a jótállási javítás mást jelent, mint az elállás. A termék jótállási javítása alatt a tartozékok vagy egy-egy adott elem korrigálását, javítását értjük, bizonyos esetekben akár a termék komplett cseréje is lehet. Az elállás pedig közvetlenül a vásárlástól való elállást jelenti.
Hogyan jelezheti felénk elállási szándékát?
E-mailben az info@janewebshop.hu címre küldve vagy papír alapon postai úton, az innen letölthető dokumentum kitöltésével és postázásával. (A levélborítékos ikonra kattintva töltheti le.)
A termék érkezése előtt is elállhatok a vásárlástól?
Igen, ebben az esetben az előre kifizetett végösszeget visszautaljuk az Ön részére. Ilyen esetben legkésőbb a termék felvételéig (utána fizetési kötelezettséggel jár, a szállítási költséget kiszámlázzuk) mindenképpen érdemes a részünkre azt jelezni e-mailben vagy telefonon akár.
Személyesen is visszavihetem a terméket?
Amennyiben az általunk felajánlott visszaszállítást kevésbé szeretné igénybe venni, úgy igen, vissza tudja hozni is akár személyesen a terméket a részünkre előre egyeztetett időpontban, napon az e-mailben visszaigazolt címre, azaz Budapesten belül. Az erre vonatkozó információkat és részleteket természetesen egyeztetjük Önnel elállás esetén e-mailben vagy telefonon.
Mi történik, ha hiányosan küldöm vissza a terméket?
Amennyiben hiányosan, tartozékok nélkül érkezik vissza hozzánk a termék vagy sérült állapotban (amelyet előre nem jelzett Ön felénk, még a visszaküldés felvétele előtt), úgy a termék tartozékok és/vagy a sérülés mértékével csökkentett összeget tudjuk visszaküldeni Önnek egy megadott névre és bankszámlaszámra a termék visszaérkezését követően.
Hogyan tudja visszaküldeni?
14 napon belül
Jelezheti 14 naptári napon belül az elállási szándékát természetes személyként.
csomagolás
A terméket fontos visszacsomagolnia sértetlen állapotban, majd visszaküldeni a részünkre a feladó címére. A visszaküldésben azonban kérés esetén tudunk segíteni.
Szállítási költség
Azonban elállás esetén a visszaküldést, azaz a visszaküldésből eredő szállítási költséget a természetes személy, azaz a vásárló viseli.
BANKI UTALÁS
A termék visszaérkezése után, megtekintjük annak állapotát, majd egy megadott bankszámlaszámra és névre utaljuk vissza a szállítási költséggel csökkentett összeget függetlenül attól, hogy milyen fizetési módon lett kiegyenlítve korábban a termék.